Friday, December 30, 2011

babai 2011,welcome 2012..welcome final..erk!!!

this is my exam schedule..:)

tahun baru ini bakal dimulakan dengan my final exam.huhu
takot
cuak
gementar
saket perot
tapi time study week bnyak tdo je ape hal kannn..huhu
kesedaran tu ade tapi tindakan yang slow sket.
rajin ade limit,
tapi malas xbertepian..huhu..almost infinity..
xnak ckap bnyak2 sal exam..sbb takot..hanya mampu berharap yang terbaik je.

to 2011,
berat ati nak tinggalkan kau.
sbb tahun depan aku da nak nek 22..erk.tua gile macek rase..
sepanjang tahun 2011 ni mcm-mcm la yg berlaku
ade yang manis and ade yang pahit.tu normal..
yang pahit tu aku nak buang jauh-jauh.
yang manis lak nak igt smpi bila-bila..ahaha.boleh?
bagi aku kenangan yang paling manis bila aku ade ramai sgt kwan2 yang best and always support me.
siyesly aku sgt2 syg kwan2 aku kat upm ni..
sbb dorang ni sgt2 precious..
kdg2 bila aku sedih n down, aku xjadi sedih sbb dorang ade.
"kerana mereka hidupku sentiasa ceria" ----da ley jadi tagline lak.
 to all my precious sweethearts,
deeply from my cute heart, I love u all
maafkan saye jika sepanjang persahabatan kita ade salah silap yang saye lakukan.
maaf jika xdapat jadi kawan yang terbaik.
maaf jika ade hati yang terasa
sesungguhnya saye syg awak awak awak awak semua..:)
harap persahabatan kita kekal sampai bila-bila:)
agak jiwang aku disini.
tapi tu la yang ikhlas dari hati...


saye syg awak semua..betul..saye xtipu..:)


2 comments:

hannaahmz said...

jadual exam pon post skali tak menahan tu. hahahaha

teacher tiera said...

hehe..perluuu...untuk peringatan bersame.ahahaa