Wednesday, November 02, 2011

sembang petang.

saye baru balik dari kelas,kelas general writing.
balik tadi naik bas kontot kegemaran zuera cho
sebut betol-betol..bas kon-tot..ahaha.xde motif
tadi saye baru beli spek baru..hehehe..
ade orang nak tgk spek baru saye..
dia suruh saye buh kat blog.
jadi untuk tidak menghampakan dia saye buh la gmba ni..
hehe,ja jang!!!
.
.
.
.

fake sungguh senyumanku ini.hehe.poyo ok.
abaikan muka yang besa gedabak aku tuh,juz focus on  the specs only.hehe.
saje buh gmba kecik takot korang nak zoom jerawat aku,hehe


ok stop sal spek.
tadi pon aku baru dapat markah test fizik.
heartless aku tgk resultnye.
owesome sgt.ahahaaa.
sape tanye markah fizik aku,aku nak tampo die laju-laju,boley?
sedih toi laaaaaa..
da la raye haji ni xpat balik umah.
kalu umah sebelah upm ni ley gak aku balik.
ley gak makan rendang daging korban.sedapnye,nyum nyum..
upm ni wat cuti terbaik sgtlaaaa.
kasi jla cuti midsem 2mggu aritu,sekali raye haji sekali.
tahun lepas pon xbalik gak,.da la cafe tutup time raye.
menangesla makan megi sorang-sorang kat bilik,huhu..sadisnye citer..
tapi raye ni ktorang da wat preparation,.
aku ngan sweethearts aku nak masak sendiri.
ktorang raye same-same katsni.
aku da beli serunding time cuti midsem aritu,kuih raye pon da order.
ahahaaa.cam mak mak orang je..
yela ni la nasib anak perantauan.
sanggup berkorban xbalik raye..
lagipon keje sekolah pon melambak-lambak kne wat.
cuti pon macam xcuti..
huhuhu..sedih..:(

di kesempatan ni aku nak ucapkan selamat raye haji kpd semua.
kalu makan daging korban tu igt2la orang yang xbalik beraye ni.huhu.
babai.
ahahaa,choms je lembu-lembu ni.sayang je nak sembelih..




No comments: