Thursday, November 10, 2011

hatiku diragut lagi...ommooooooo!!!!

malam ni hati suciku diragut lagiiiiiii..ommmmmoooo...ottokkeeeeeeee????>.<
cukup-cukupla kesetiaaan ku kepade seung gi oppa tercalar dengan kehadiran taecyeon oppa..
sebelum ni hati aku ni setia gile ngan seung gi oppaaaa, aku da janji ngan hati aku nak adore seung gi oppa je..
pastu tetibe aku terminat kat taecyeon 2pm..huhuhu..siap mimpi-mimpi gi,,kelas kaw jahhhhh..
aku rase besalah gak sebab aku rase aku da curang ngan seung gi oppa..huhuhu..perlu?????
tapi skang masalahnye aku da terminat lak ngan vokalis kump trax ni..ni sume zueracho nye pasal post link kat twitter.
sedap gile kot lagu ni...huhu..cair kot tgk jay ni..naseb baik name ko bukan jaybon..
skang ni aku dok ulang-ulang je dgr lagu nihhhhhh......
korang layan jelah lagu nihhhh...cair contact lens korang tgk si jay ni nyanyi..huhu

No comments: