Saturday, October 15, 2011

aktiviti mengabehkan duit.ahahahahhaaaa.gelak cam orang gila

semalam aku, piqa, fana ngan syikin gi pudu.
tujuan utama nak beli tiket balik cuti sem.
ni 1st time la kirenye aku nak balik umah naik bas,
sbb pudu da siap.senang sket la..
selama ni aku suh kkk aku amek je,gila manja.
yela ape guna ade kkk yang duk berdekatan kan,aahahaa.
ok,nak cte sal pudu sebenarnye,yang melalut sal diri aku ni nape??

pudu skang da maju la.siyes 5star aku kasi!
dulu punye la sesak ramai orang,kalu ramai org msia xpe gak
ni penuh ngan foreigner je.
gila cantikla..beza daripada pudu yang dulu,hehe
nak jadi cter,pas beli tket tu,ktorang cam xtaw la nak gi mane kan.
nak balik upm cam awal lagi lah pulak.ahahaaa
so fana la gatal-gatal ajak gi TS.
aku on jekkkk kalu sal jalan-jalan ni.
guwa memang suke jalan-jalan ni,hehe..

so berangkatlah ktorang daripada plaza rakyat tu.
smpi je kat kat ts tu ktorang gi melantak dulu
perot da lapa gila
sebabb da bnyak jalan kan.
pas makan gi kedai korea lak.
uhuhuhuhu..disinilah episode duka berlaku
akibat terlalu obses ngan barang2 korea maka kami telah terlalu alpa sehingga tidak sedar yang kami telah melabur duit kami kepada aunty kedai tersebut!
melayang duitku.....kuang ajo punye aunty.
huaaaaaa,tapi siyes rase nak beli semmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yang ade kat kedai tu...
ok lah,layan jela gmbar-gmba kami..
baru feel ade gmba-gmba kan,ahahaahahaaa


mereka dan pudu,hepi nampak kak long,ahahahaaaa


aku dan pudu.


melantakkkkkk time..tu dia ayam kfc baru.perisa tomyam

tamak haloba sos betoi lahhhhh..

demi cintaku pada oppa 2pm sanngup kulayangkan duitku..huaaaaaaa

button-button yang telah meragut wang tunaikuuuuuuu..
ok lah.tu je aktiviti kami..nmpak je barang cam kecik-kecik kan.tapi da abeh 5-6 ploh taw..
kalu ikut nafsu aku ni da lame aku borong je barang-barang dalam kedai tu,tapi kawal jelah kemahuan hati ini,huhu..kalau xmaw makan megi di kemudian ari jgnla menggedik sgt nak beli bnyak2 kan..sedar diri sedar ruang..ok la. aku ade test hubungan etnik sok petang la..bace pon xabes gi,huaaaaaaaa.doakan aku ley menjawab dengan baik okeh...babai...:)

2 comments:

Syafiqah Tarmizi said...

send my regard to piqa... miss her so much... =)

teacher tiera said...

ok.heheheee