Sunday, August 14, 2011

selamat berpose and hepi befday!

assalamualaikum...
walau da masuk 15 ramadhan hari ni.tapi aku nak gak ucap selamat berpose.hehe..semoga ramadhan kali ni lebih bermakna wat kite sume...bulan yang penuh berkat dan rahmat..
bagi aku ofcozla bulan pose kali ni lebih bermakna n best dari sebelumnya sbb kali ni 1stime aku pose penuh kat umah..sebelum ni sejak umur 14 tahun aku xpenah g pose n buka kat umah..yela,kecik-kecik g da dok kat asrama.buka pose kat umah pon kadang-kadang je..sian gila..tapi xdela sian sgt kan.
cite sal bulan pose ni.teringat lak kenangan mase pose kat asrama dulu..walaupon xpat buka selalu ngan family,tapi best gak dapat buka ngan kawan-kawan..gi bazar ramadhan petang2 same2..sonok gak bila igt balik..aku ni mmg ske ingat kenangan lame,tapi kalu subjek yang aku baru belaja cepat pulak aku lupa kan..haissshhhh...dulu,kalu xsilap mase form 3,aku selalu la gi bazar ngan syaza..mase bulan pose warden baik la plak kasi kua petang-petang..kalo ktorang kua tujuan ktorang cuma satu j.LAKSA!..sbb ktorang gila sgt kat laksa...dulu aku xde la ske sgt kat laksa,tapi sbb dak syaza ni ske sgt makan laksa,aku pon terikot same la.tula dia pengaruh rakan sebaya...agaknye kalu kat bazar tu ktorangla pembeli laksa  yang setia..ceh,bajet j.
pastu kan,mase bulan pose tu,ktorang budak form 3 da abeh PMR tapi kne stay asrama g. so pas abeh terawih,ktorang kan xde pape nak wat,study pon xpayah da..aktiviti ktorang pastu ialah makan megi ramai-ramai..kadang xramai mane pon,aku ngan syaza gak muka yang rajin makan megi..makan ruski tomyam yang pedas gila tu,pastu bibir pon udah 'nyobang' ,orang parit kate..yang paling xley bla acara cium loker sbb da xtahan sgt pedas gila kat bibir..dan sifunya juga ialah cik syaza kte ye.xtaw la makcik ni igt lagi ke tak sbb dia da tua,means dia g tua dari aku sbb dia baru j menyambut hari jadinya yang ke 21 pada 9 ogos lepas..jadi di kesempatan ini,saya nak ucapkan HEPI BIRTHDAY lagi sekali walaupon da wish kat msg aritu..

nah!ni kek coklat special utk ko kalo ko dtg raye umah aku nanti.hehe                     

No comments: